23 juni 2013

 

Midsommar bjöd på strålande väder, god mat och underbart sällskap. Med andra ord en mycket lyckat midsommar.

005

025

035

Har tränat 6 dagar av veckans 7 så i dag tog jag mig en välbehövlig vila. Var uppe på klubben i går och tränade själv i 1 1/2 tim. Att ändra på något som redan sitter i “ryggmärgen” är inte det lättaste. Krävs månader ja kanske år innan det faller sig naturligt. Den tiden har inte jag. Jag har lite drygt 1 månad och någon vecka på mig *ler* så jag fortsätter att nöta och nöta och nöta……

I dag var jag en sväng till Sjöbo och hämtade ett helt gäng med röda granna gubbar som smakade himmelskt gott. Hundarna följde med och fick chansen att hälsa på sin mamma/mormor.

019

021

074

068

049

043

061

En ny vecka stundar och på tisdag är den löning. Såna dagar gillar jag. Är på tok för få såna dagar. Om jag fick bestämma skulle varje dag vara en lönings dag. O tänk vad mycket skojiga saker man kunde köpa då!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar