18 juni 2013

 

Efter några dagar med regn och blåst har solen intagit ystad igen.

017

019

002

Vare sig det är mitt i solen eller i skuggan av plommonträdet så njuter hundarna av värmen.

Vi tar det lite lugna mitt på dagen och håller oss på vår lilla uteplats. Räcker gott för Chelsea och Hayden att fara runt och busa på.

014

Mot kvällen tar vi fram bilen och sticker iväg på något skoj.

021

026

042

Sommarträningen satte igång i går för boxning/kickboxarna. Är mån-fre. mellan 18-20 och lör. 11-13. Sista träningstillfället blir den 29 juni. Även karatens sommar tränar har satt igång. Den är TIs och Tor mellan 19-21. Inte långt kvar nu till tävlingen i Turin.

I måndags var jag och syrran på en utförsäljning som heter duga. Var på SBI (Budo Nord) plocka på det och fyll en stor plastkasse och betala 100 kr. Kan ju säga att det var galet mycket folk i butiken. Alla rev och slet. Men en hel del lyckades jag lagga rabarber på. Helt klart nöjd med mina fynd.

Hayden

7cbf9d83_l

Nellie 1

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar