14 juni 2013

 

Både jag och hundarna överlevde flygresan. Det hela gick över förväntan trots att jag stressade upp mig på Kastrup och trodde att alla möjliga hemskheter skulle hända hundarna. Men tack och lov avlöpte allt väl. Så att flyga någon mer gång med hundar –ja absolut.

001

Jag fluffar bekvämt kvar uppe på mitt rosa lyckomoln och ser det mesta genom ett rosa skimmer. Det har man full rätt att göra tycker jag efter en sån fullträff vi hade i Riga.

Hundarna har sovit några nätter i Sjöbo när jag har varit och jobbat. Passar på att ta med mig kameran då när hela gänget inkl. världens vackraste veteran “Madison” är med.

017

023

013

031

Hemma på vår gata i stan ….

058

060

062

Jag o syrran hade filmkväll i går kväll. Kommer inte ihåg när vi hade nåt sånt bara hon och jag. Blev en rulle med lite action – pangpang – och ond bråd död. Självklart en skål med godis till och Arlas nya glass som man själv vispar ihop. Den får en stor tumme upp av mig.

I dag delade jag upp hundarna i två grupper och drog till stranden.
Chelsea och liten Hayden fick vara med i bus-lekgruppen

007

016

010

032

035

039

Nu har jag en jobbhelg att se fram emot.Var länge sen jag jobbade helg så nu är det time.
Hela gänget ska träffas i morgon och ta en fika nere på stan. Ska bli skoj…

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar