26 juni 2013

 

Hu och usch nu har väl regnet gjort entré och det ser ut som det kommer att stanna.

I dag var jag en sväng till Ikea med pappa. Jennifer som var ledig mötte upp oss där. Vi startade med en lunch i den näst intill proppfulla matsalen. Jag slog till på en lax lasagne som fick tumme upp. Höll mig strikt till min inköpslista när jag mätt i magen flaxade runt på Ikea. Det enda impulsköpet blev nya dricksglas (12st)

005

Hemma igen blev det utrensning av alla udda glas och in kom de nya fina.

Lite blandade bilder från promenader med killarna från Skolgatan

013

003

024

020

035

Träningen går framåt men börjar känna mig lite sliten. Mest känner jag av det i mina fotleder. Och höger knoge har börjat värka igen. På lördag är det sista träningspasset på kickboxningen innan sommaruppehållet. Så i nästa vecka är det endast karate jag tränar. Kan vara skönt så hinner nog min knoge att läka innan hösten kickträning kör igång.

I morgon ska jag hämta pass till lill skruttan. Är dags för henne att ut och dansa vänstervarv. Vi ska till Hirtshals i Danmark. Med på resan åker Chelsea som också ska ställas ut.

002

“gamlingarna” får bli hemma denna gång

003

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar