03 maj 2013

 

Slänger in ett par härliga bilder från promenaden på Kabusa med bumlingarna idag.
Nu har jag fått reda på vad de fina lila blommorna heter som växer över hela Kabusa – backsippa

025

012

014

037

026

040

042

Körde ett dubbelpass karate i kväll. Är tävling i Landskrona nu på lördag. Jag kan inte tävla eftersom jag befinner mig i Oldenburg då men den 25 maj är det en stor Internationell tävling i Göteborg som jag är anmäld till. Blir ett bra genrep inför Turin.

I morgon blir det utflykt med pappa och syrran. Vi ska iväg och luncha någonstans. Sånt är alltid trevligt. Blir bra med mat i magen när bilen ska packas lite senare. Kvällen avslutas med ett dubbelpass kickboxning.

En skön solig helg till alla mina vänner. Och till er som inte tillhör den skaran hoppas jag att ett stort ilsket regnmoln kommer förfölja er hela helgen…..

1 kommentar:

  1. Fina bilder som vanligt! :) Försiktigt tittade jag ut genom fönstret och pjuh... solen skiner här!

    SvaraRadera