30 april 2013

 

images

I dag är det Valborg och det kommer jag att fira genom att köra ett karate pass mellan 19-20 och sen dra till jobbet. Tjoho snacka om party *Ha ha… Fast för mig är livet en stor fest nästan jämt så jag behöver inte ha utvalda dagar att ha skoj på. Hoppas nu bara att alla stackars djur som ligger i ide i de stora högarna av ris som finns runt vårt avlånga land hinner vakna och smita iväg innan elden startar.

Vädret i går bjöd på näst intill sommarvärme. Jag och gänget drog till Kabusa som för tillfället var öppet för allmänheten eftersom kriget låg nere.

002

003

013

018

044

031

Chelsea är fortfarande rädd när vågorna rullar in och flyr

032

Det går bra så länge de är på väg åt rätt håll – utåt

039

Ok Dogge, var det du som stänkte vatten???

034

052

055

Sista natten och sen går jag på ledighet plus några dagars semester. Lördag morgon bär det av mot Bratwurstens förlovade land. Jag får se om jag slänger in något litet blogg inlägg innan dess annars so återkommer jag efter helgen.

Jag och bumlingarna önskar alla en bra Valborg och Första Maj

036

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar