08 april 2013

 

Finns det något bättre vårtecken än detta???!!

073

Vid 10 tiden knackade det på dörren och en man från DHL meddelade att jag hade fått ett paket. Nu visste jag ju var det var i paketet men glad blev jag i alla fall. Brudarna flydde hals över huvud när den stora svarta saken blev inburen till sovrummet. Men Douglas tyckte det hela var spännande.

001

003

Vad var det nu i det stora paketet? En splitter ny flygbur jag köpt till ett kalas bra pris. Säljarna hade köpt fel strl och sålde buren till inköpspris inkl. frakt. Kunde man inte missa så jag slog till. Eftersom jag lite längre fram i sommar ska ut och flyga med två av mina hundar behöver jag en bur till. De väger för mycket för att kunna fraktas i samma.

075

I dag stack jag och Chelsea med syrran och grabbarna grus till Kabusa. Solen sken fåglarna kvittrade och havet var kav lugnt. Chelsea och Ozzy busade som bara valpar kan busa och trots den stora skillnaden på kroppsstorlek leker de så bra.

059

562160_627336117282252_1882542964_n

046

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar