07 april 2013

 

Efter jag vet inte hur många gånger i raden är deadline till WDS spikad till kl. 00.00 i natt. Summan av kardemumman blev 148 st. anmälda bulldoggar totalt och 25 st. junior tikar. Chelsea gör sin debut i juniorklassen, ska det va så ska det * Ha ha…

e2e81c07_o

Vädret är fortfarande soligt och stundtals nästan varmt. Med tanke på att vi är snart inne i mitten av april bör det snart vara vår på riktigt.
Har varit ute med hundarna så mycket som möjligt. Får passa på när vädret bjuder på utomhus aktiviteter.

Träningen har klivit upp ett snäpp och numera kör jag även lördagar mellan 10-11.30
066

Fyra månader kvar till World Masters Games i Turin och man vill inte komma dit och vara oförberedd. Vi blir tre stycken från klubben som åker jag, Lotta och Kenny. Flyger från Köpenhamn via Amsterdam vidare ner till Turin i Italien. Hörde nåt om en 4.5 timma och jag nästan svimmade. Hur fasiken kommer jag att överleva så länge på ett plan?? Tur det finns sprit Blinkar

Sista jobbnatten och sen är det skön ledighet i några dagar. Ska försöka komma iväg till tippen med ett lass skräp som stått här ett tag.
Helgen som kommer är jag ledig och på lördagen ska jag med Chelsea på utställning. Blir en inof utställning på Bulltofta i Malmö. Två bra domare kommer det att vara så jag ser fram emot lördagen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar