01 mars 2013

 

Gick hostande av mitt pass 06.30 i morse. Satte mig i bilen och for den timmes långa resan hem från Lund till Ystad. Solen sken så trots min eländiga förkylning så kände jag mig på rätt bra humör.

Här är från tisdagens solskenspromenad på Kabusa höjden.

023

008

018

033

015

 

c126

I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det Nellie och Douglas födelsedag. Mina super bumlingar fyller 6 år i dag. Himmel och pannkaka vart har tiden tagit vägen??

                                                                                 c126

I morgon bitti bär det av i arla morgonstund mot Skurup och den inofficiella utställningen Chelsea är anmäld till. Vi hoppas på fint väder (vi håller till i ett ridhus) och att domaren gillar Chelsea….

Återkommer med en rapport i morgon och förhoppningsvis någon bild. Åker själv men ska försöka tvinga någon stackars utställare att föreviga mig på bild.

1 kommentar:

  1. Mamma Madison grattar o Husse med,hoppas ni får en bra dag,pussar o kramar till er

    SvaraRadera