27 februari 2013

 

Ett litet snabbt inlägg för i dag skiner solen. Johoooo!!! och jag ska ut med doggarna och njuta av vårvärmen.

Dagarna har snurrat på och det känns som jag inte riktigt hinner med. Till råga på allt har förkylningen slagit till med full kraft igen. Börjar starkt misstänka att det är någon oupptäckt form av Sars-virus jag drabbats av. Slutade min 10-dagars penicillin kur för precis 1 vecka sen och nu slår samma skit till igen. Lätt för att hålla sig för skratt, ja verkligen.

Något positivt i alla fall är att flygburen nu är fix och klar.

001

Efter diverse mätande och borrande sitter nu de 4a hjulen på plats och det bästa av allt. Den rullar framåt. Står tumme upp till mig och en – bra där klapp på axeln.

Hundarnas intresse kurva låg på noll medan jag slet med buren. Inte så mycket som ett erbjudande om hjälp. Ja ja jag är inte den som glömmer i första taget….

004

003

Några turer till Kabusa har vi varit i väg på. Nu börjar snön smälta och det känns som att trampa i tung lera på de ställen som snön är som djupas. På väg tillbaka mot bilen går det bara uppför och uppför och bena kändes som gelé när jag stretade uppför kullarna.

006

031

038

026

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar