18 februari 2013

 

På spaning med Bridget Jones…..

Du kollar höger så tar jag vänster

029

Kusten är klar!!

031

Jag och gänget har gris-spaning i Sjöbo skogarna. Innan hade Nellie och Douglas varit hos Vet. Pia och fått sin årliga vaccination av kennelhosta. Smart som jag är i bland fick “liten rund Chelsea” följa med så vi kunde ta dagens långpromenad i samband med detta. Jag insåg snabbt att Sjöbo hade betydligt mer snö än vi i Ystad.

008

016

020

Men inte stoppar lite snö ett gäng glada bullar med spring i benen. Tack och lov sprang vi inte på en enda liten gris fast jag tyckte mig både se och höra dom i varje liten buske.
“ Den som gapar efter mycket “ kan passa in på Nellie

025

Jobbar min långa vecka nu som innebär måndag, tisdag, fredag, lördag och söndag natt. Får se fram emot nästa helg då jag är ledig och ska åka iväg på 2 inof. utställningar med Chelsea. Skoj skoj!!!

014

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar