18 juni 2012

 

552905_10151011861271211_458385553_n

Visst är det tänkvärt men hur många gör det? Jag tillhör en av de i skaran som går “all in” betar sakta men säkert av min bucket list. Jag vägrar sitta gammal och ångra det jag aldrig gjorde.

Myste med en frukost på balkongen efter morgon promenaden med bumlingarna. Och om jag fick ha den ifred är svaret nej! De kan sova sin djupaste sömn men när ett ägg knackas vaknar de fortare än fortast. Och om jag delade med mig av äggen är svaret ja *ler*
001

Mina hundar är periodare vad det gäller att tugga ben. I dag var det tydligen en ben dag.
Madison har svårt att bestämma sig för vilken hon vill ha.

006

Dagge Gagge på bästa platsen – sängen
004

Tog en sväng till bibblan och kom hem med en stor knippe böcker.
008
Hm man kan nästa ana ett tema!! Dolph fick hänga med hem som ögongodis. Helt galet att den mannen fyllt 55. En stor jätte tumme upp till hans fantastiska vältränade och väl omhändertagna kropp. Nu äntligen hittade jag alla självbiografier jag letat efter. Har muttrat över den usla uppdateringen som jag tyckte Ystads bibliotek hade på sina böcker. Men i dag insåg jag att jag letat på helt fel hyllor. Hoppla och hoppsan jag som har en dotter som är bibliotekarie. Tur hon inte var med.

I går var vi vid havet. Fick ha stranden helt för oss själva för det blåste friska vindar. Men såna världsliga saker stoppar inte en Tant och ett gäng bumlingar. Om Douglas är med på många bilder beror det absolut inte på att han är någon favorit utan bara att han är så jäkla fotogenic och har så många roliga ansiktsuttryck.

004

012

064

100

014

091

098

033

074

102

 

3 kommentarer:

  1. Va menar du med tema??????? :-)
    Ha några härliga dagar nu med ledighet och läsning.På Onsdag kommer solen har jag hört.Då kanske även jag tar lite bilder....

    SvaraRadera
  2. C i ... Annan Tant På Annan Strand;)19 juni, 2012 14:34

    spännande med en liten stenpool vid havet... undrar varför? Kan det vara för de som endast vill bada fötterna? Glittriga halsband, glittrande hav och en Tant med glittrande ögon när alla godisböcker ska plöjas... Njut av glitter dagar!

    SvaraRadera
  3. Jag har läst alla böckerna förutom den med Stefan Holm. Den skulle jag kunna tänka mig att läsa. Säg till om den är bra!

    Tips är att läsa Åsas bok först. Det är ganska lättläst och spännande. Patriks bok är bra men, enligt min smak, för lång och utdragen. Alis bok läser man ut på en pisskvart, den är så kort, men inte superbra. Lite för religiöst emellanåt om du frågar mig :)

    SvaraRadera