17 juni 2012

 

Dagens citat 144

 

Ja ja så var det slut med den fotbollsfesten på EM. Snabbt in, snabbt ut. Låter som en attack i karaten *Ha ha
Ska bli spännande att se hur de klarar “grodlåren” i kväll.
Patricia har dragit iväg med sambon till Italien. Fick ett otäckt sms i går kväll att de satt på balkongen med utsikt över Neapelbukten och vulkanen Vesuvius. Avundsjuk nä inte ett dugg. Vad är väl Neapel mot tre (fisande) snarkande, hårande bumlingar utslagna i soffan.

009

010

Vem fasiken försöker jag lura? Klart jag är avundsjuk!! Min ansikte lyser lagom grönt *fniss*
Hade varit så jäkla gött att få dra iväg ett par veckor. Ligga på en strand och sippat på rosa paraplydrinkar. Shoppat och äta god mat som någon annan lagat.
Blir nog min tur någon dag också Blinkar

Är ett skumt väder i Skåneland. Mitt i det gråa spricker det upp och värmen nockar en. Får ta den lite längre promenaden lite senare på kvällen när värmen inte är så påtaglig. 

Madison och jag tog en tripp ner till beachen. Hon blir lika lycklig var gång vi kommer dit och jag svär över mitt minne som kan liknas vid en guppy. På stranden finns tång och madame M är som en dammsugare allt åker in i munnen.

036

048

Å så lite saltvatten att skölja ner lunchen med *lol*

039

041

Jag var smart och styrde upp ett annan promenadstråk till Knoll & Tott. Trodde jag.
Här andas allt frid och fröjd än så länge. Vackra blommor, blå himmel och lydiga hundar.

016

017

Här börjar det spåra ut. Gyttjebad är toppen!

019

024

Helt plötsligt blev båda hundarna döva. De varken hörde eller såg den skrikande, viftande Tanten som försökte få deras uppmärksamhet.
Så det var bara att låta dom plaska omkring i geggan. De påminde faktiskt om ett par små miniatyr flodhästar *Ha ha..

Uppe ur badet fick torka bäst de kunde innan jag kunde stoppa tillbaka de i bilen igen.

027

032

Sista natten och sen är jag ledig i ett par dagar. Har inget speciellt inplanerat. Är ganska skönt det också. Blir vädret bra kanske man skulle satsa på att få lite färg på sin bleka kropp. I alla fall i ansiktet och på armarna för någon bikini har jag fortfarande inte köpt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar