19 juni 2012

 

120531_Anna_Laurell_v-ntar_p-_OS
Stort grattis till Anna Laurell som fick wild card till OS i London.
Anna tävlar i 75-kg klassen och tog en bronsmedalj på EM och OS kvalet i Kina i Maj. I år är första gången kvinnor tävlar i boxning i OS och extra skoj när vi har en svensk representant med.

En annan nästan lika stor sak (Ha ha…) är att jag sprang milen igår. Helt galet och vansinnigt. Hade nog inte insett hur jädrans långt en mil är. 5 km funkar bra och jag tyckte –Va då 5 km till är väl inget! Ett par gånger minst funderade jag på det bästa sättet att ta livet av mig själv för att få stopp på mina stackars fötter som bara sprang och sprang och aldrig kom i mål. Men i mål kom jag. Är alltid mycket folk i slingan. Så även i går em. De fick något skoj att titta på när en svettiga jublande Tant dansade in och förbi målsnöret. Ja jäkla vilken bragd!!! Om jag ska göra det igen? Mitt första svar blir - aldrig i helskotta…..

Visst är det härligt när hundar blir “valpar” på nytt och denna gång pratar jag inte Knoll & Tott utan om Madison.

007

016

018

023

029

Douglas var inte så road av att kliva omkring i dyn i dag, vilket jag var glad för. Han sprang mest omkring med pinnar och busade.

017

041

042
På väg hem och mot duschen !!!

047

Kände att mitt “leriga hundar” tålamod hade nått sin topp så det fick bli en tur till stranden med Nellie.

048

051

059

068

Det var tydligen i dag svenskarna skulle möta fransmännen. Får kika med ett öga på matchen med det andra håller jag koll på finalen i Top Model. Vet redan vem som vinner men kul ändå att spana.

Dagens citat 95 
Kan nog ligga lite sanning bakom *ler*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar