01 juni 2012

 

547156_388810211161182_337796209595916_1076301_1523569657_n

Tänkvärt visst!!

Här har det snurrat på sen hemkomsten från släkt och utställningar i Gnesta. Jag har jobbat lite extra och varit iväg på en del möten. Men nu kändes det som en uppdatering skulle vara på sin plats.

Jag har bytt arbetsgivare, samma jobb som innan men nytt företag. Har varit lite fundering och grubbel men tror att jag gjorde rätt. Har jag tagit fel beslut är det ändå för sent att göra något åt saken. Har man tagit fan i båten får man ro honom i land.

I dag hade jag planerat en tur till Kabusa med Nellie och Douglas. Men väl framme såg jag att de lekte krig och hela stället var avstängt. Vände bilen och körde till Nybrostrand i stället. Tur man bor som man bor och har fler stränder att välja på.

021

026

034

028

054

049

De var två glada stollar på stranden som badade i det kalla vattnet och kampade om en liten pinne.

Jag valde en lugnare promenad med Madison. Just nu går hon under benämningen snus å dus eller luktärten. I sakta mak skrider hon fram och det går inte fort. Alla strån och alla stenar ska luktas in. Varje millimeter ska granskas av hennes nos. Där får man inte vara stressad!! Så jag valde en tur bort till vattentornet där hon hade mkt att “läsa”

065

063

068

066

Jobb hela helgen men hinner med en grillning hos pappa i morgon. Tror att vädret bara skulle bli sådär men låt gå för det så tar jag det fina till nästa helg och utställningen i Vänersborg.

Hoppas ni får en skön helg!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar