09 januari 2012

 

Dagens citat 87

I dag for Madison i väg till veterinären med A. Hon skulle rabies vaccineras och få en allmän hälsoundersökning. Hon kom ut från kliniken med högsta betyg Excellent. Det fanns inte så mycket som det minsta lilla ålderstecken på den damen, inte ens någon tandsten. Veterinären var mycket imponerad över henne. Madisons mamma Perry var en pigg och glad dam även på sin ålders höst. Så det verkar som det ligger i generna. Härligt med tanke på både Nellie och Douglas och kommande generationer. Så om 3 veckor när det blir 7-års kalas här på Bruksgatan för Madison får vi fira lite extra.

24 mars (2)

26 oktober (2)

I kväll smäller det. Då kör träningen igång igen för min del. Har haft ett uppehåll på en termin. Kände att tiden inte riktigt fanns även om jag längtade galet mycket efter att få slå mig trött. Sen har mina båda armbågar bråkat som fasiken. Men inte har det blivit bättre utav vilan. Misstänker att det kommer att krävas en operation om de någonsin ska bli bättre. Och eftersom de är lika illa både med och utan träning så väljer jag det första.

Medan Madison var hos veterinären for jag med Knoll och Tott ut på en långpromenad. Tror nog alla tre tyckte det var lika skönt. Tyvärr blev de rörliga bilderna lite suddiga men mina fingrar var som is och hann inte riktigt få in skärpan när de kom susande.

9 januari (5)

9 januari (6)

9 januari (7)

Ja man ser i alla fall att det är två glada skitar som har skoj.

9 januari (4)

9 januari (10)

Hör ni inget ifrån mig på ett tag beror det nog bara på att jag har sån grym träningsvärk att jag inte kan lyfta armarna och till tangentbordet * Ha..

Dagens citat 4

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar