17 december 2011

 

Dagens citat 28

 

Vädret fortsätter att visa sig från sin tråkigaste sida. Fast ska jag vara helt ärlig fäller jag inga tårar över det. Efter de senaste rekord vintrarna känner jag mig rätt mätt på snö. Förra året började snön falla i november och fortsatte sen hela jäkla vintern. Inte en dag med barmark. Och det var då jag bodde i huset i Sjöbo. Mår fortfarande illa när jag tänker på all förb…. snön jag skottade.

Fast när man ser bulldoggarna i snön kan man nästan längta lite

21 december (8)

23 jan6

14 jan13

14 jan5

Det är bara jag och Knoll & Tott hemma i helgen. Madison är fortfarande med A och kör lastbil. Och Jennifer flög upp till Sthlm för att överraska Patricia som fyllde år i Fredags.

 
Hipp Hurra världens bästa Patricia.

I morgon ska jag och Nellie ut på resa. Slutmålet är hos Stig och Irene i Gislaved.
Går allt som planerat väntas valpar i Februari 20126 april Nellie
(Nellie Smelli 6 v och gudomligt söt)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar