15 december 2011

 

newmytree

Granen står så vit och grann i stugan tralalalaaa. Ja inte den blinkade gröna jag har lagt upp här men den som kommer pryda vardagsrummet hemma hos oss.

011

Vissa i Fam. Axling, inga namn nämnda Blinkar tjoade hädare åt vårat val av gran. Har aldrig haft en plastgran innan så Why not try! Har jag inte älskat den innan kommer jag att göra det den dan granen ska kastas ut. För inte ett barr kommer den att släppa, de små gröna stickiga sakerna som har en förmåga att gömma sig kvar länge länge efter att granen har lämnat huset.
I går fick jag och Jennifer jul-i-jul känsla och pyntade lägenheten.

- måste finnas nåt ätbart i någon av alla dessa kartonger.
009

- nä fejk!! trodde det var nåt gott jätte kex

003

- nu tanten är den sista potatis satt. Ingen gör narr av mig.

004

Ni får jula själva sa hundarna och försvann

022
014

En hiskeligt massa julpynt hade vi gömda i lådorna

008

007

Granen på sin plats och färdig att kläs

019

Bulldoggs kulan var först upp
020

Allt pyntat och klart. Nu återstår bara julmaten och kanske några julklappar. Men det tar vi i nästa vecka.

002

004

Förskräckligt vad det ser vitt och bart ut på väggarna!! Ser att inköp av tavlor får bli prio till 2012.

005

Förhoppningsvis får jag och Nellie ut och resa i helgen. Får besked i morgon Blinkar

Julkort 3

1 kommentar:

  1. Vi har oxå ett par väggar som e heltomma.Vill ha EN STOR tavla på en vägg.Sedan köpte jag flera små ramar i varierad storlek på Ullared sist och har ett potpuri av Bulle bilder på en vägg.Prio på köplistan här står nytt vardagsrumsbord.Hatar mitt högblanka vita.Aron har dessutom blandat in Shabby chick genom att gnaga på kanterna ett flertal gånger.Hmmmmm!Hoppas hoppas att du kommer iväg på resa!Vore ju sååååå kul!Lycka till med det!

    SvaraRadera