02 november 2011

 

Dagens citat 10

 

Priset Pia.. skäms nästan att tala om vad de kostade! 20 kr för kopp/fat. Hade faktiskt råd att slå till på hela 12 st. Så nu jädrans ska här bli kafferep.
coffee

Mina bilder i dimma får jag spara till ett annat tillfälle. För när jag väl satt i bilen sprack det upp och fram dök solen. Jo jag tackar !!

Styrde kosan mot stranden och havet. En annan som redan har börjat rusta sig mot vinterns kyla hade som vanligt på tok för mycket kläder.
Efter 10 minuters promenad svettades jag som en isbit kvarglömd på spisen.

Undra så flundra om inte Knodden och Myras smygande indianer har flyttat ner till sydligare breddgrader. Hittade något som liknade en indianby. För höra med gänget i stora huvudstaden hur det ligger till på den fronten.

053

054

004

063

047

038

062

Så upptäckte spanaren Nellie något skumt längre bort på
stranden. Och hela gänget begav sig dit för att undersöka
saken grundligt.

019

Ja ta mig tusan är det inte ett indianläger!

068

024

Madison konstaterade rätt snabbt att lägret var ointressant. Inte så mycket som en smula mat hade de lämnat snåljåparna.

052

Men Knoll & Tott hittade bra tuggvänliga grenar och så var
”flismaskinerna” igång

067

033

Dimman håller Ystad i ett järngrepp även denna morgon men har jag
tur så lättar den under dagen och vi får ett lika toppen väder som i går.

Optimisten ser en möjlighet i varje problem,

pessimisten ser ett problem i varje möjlighet

Dagens citat 11

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar