04 november 2011

 

Dagens citat 35

Så är det fredag igen. Veckorna rusar fram som ett expresståg.
Drog i väg i dag med mamma/pappa och Jennifer till Ingelsta Kalkon.
Det man inte kan inhandla där i kalkonväg är inte värt att köpa. Blev bjudna på lunch också, jo jag tackar…. Efter att magen fått sitt körde vi vidare till varuhuset med stort v i Tomelilla. Mamma fyndade ett par vinterskor, pappa en snöskyffel, Jennifer 3 fina kuddöverdrag i julmotiv. Och vad fyndade jag då? En bal med toapapper. Galet så det
förslår eller hur!

049

Efter ett par dagar med ett tjockt Tjernobyl täcke som dolt himlen var det gott att se solen igen. På en gång blir man pigg som en mört och fylls av energi.
Tog med mig (o) djuren på en långpromenad över fälten.

023

035

038

005

007

045

5 dagar kvar innan avspark. Undrar om jag kommer iväg? Madison
löper och jag undrar om Nellie hakar på eller om hon håller på sig
tills efter resan. Har det inte hänt nåt innan tisdag har jag bestämt att då åker jag. Har sett fram emot Bryssel resan så länge så att snubbla så här på mållinjen hade känts snopet.

027

 

En super skön helg till er alla

Dagens citat 15

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar