01 oktober 2011

 

En hel fantastisk morgon bjöds jag på när jag reste från Malmö/Ystad

010   007

Jag muttrade över att jag inte hade någon “riktig” kamera utan fick hålla tillgodo med min iphone.
Blev lite ändrade planer i går kväll och jag spendera Fredag natt på lasarettet i Lund. Kul det blev lite av en memory lane att komma tillbaka och jobba på ett sjukhus igen. Och så fick jag en tur nere i kulvertarna under sjukhuset runt 03.00 Självklart kom jag att tänka på filmen Nattrond under min färd *fniss*

Hösten har gjort intåg och löven börjar skifta färg. Vädret är underbart. Jag gillar verkligen höst!!!

015

Lekte lite turist i det mysiga vädret och strövade runt bland kullerstensgatorna.

012  013

Om en liten stund ska jag över till mina föräldrar och äta middag. Pappa har lovat att grilla och det tackar man inte nej till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar