30 september 2011

 

Alla sätt är bra utom de dåliga är ett myntat uttryck. Douglas har insett att bädden kan användas till så mycket mer än bara fyllas upp av en bulldoggskropp. Man kan nyttja den som en hak-stöttare!!


DSC01946

Fick tips av min syster om en god yoghurt. Jag är ingen super fan av vare sig fil eller yoghurt men denna föll mig på läppen. Mild yoghurt med smak av honung. Hundarna tyckte som jag…. mums!!

DSC01948

Tänk vad man för lära sig en massa (o)nyttigt vetande när man har hasselbladsälskande bumlingar boende i huset. Jag vet exakt vilka trädgårdar där det växer friska och saftiga blad som hundarna med glädje smaskar i sig. Och i vilka trädgårdar bladen ratas. Undrar om jag någon gång i framtiden har nytta för dessa kunskaper??? Det kanske dyker upp någon när man minst anar och vill ha en vägbeskrivning till den vackraste och största hasselbladsträdet i stan. Och då ni, då kan jag svara!!!

005

007

010

En super duper helg till er alla Rött hjärta

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar