03 oktober 2011

 

Det blev en säng som kunde rymma hela släkten. Först inköptes en mindre säng på Jysk men vi hittade samma variant fast dubbel och till ett mindre pris  på ett annat ställe.

Har sniffar Jen plast. En åkomma som vi lider av jag / syrran inkl. barn * Ha ha…

002 
Var bara att sätta kontakten i uttaget och vips så blåstes sängen upp av sig själv (eller sätt det någon liten typ där inne med super lungor?) 
Nu slipper jag i alla fall kampera på soffan när det kommer gäster.

DSC01966  DSC01969

Passade på att inhandla mig på ett soffbord när vi ändå var i farten.
Hittade det på Jysk och var ett bord i inoljad ek.

DSC01967 

Har haft lite svårt för denna typ av träslag men bordet var helt ok. Och allt är bättre än det som vi hade innan.

DSC01972

Så var det bad time för bulldoggarna. Och om det ….tyckte dom inte

- Vad händer här inne? Tanten i shorts!
DSC01959

- Klass två varning!! kan bara betyda en sak. Stick!!!!

DSC01964

- Ånej inte bad utan någon anledning. Och det är det varken Julafton eller utställning.

DSC01962

Snipp snapp snut så fick Tanten alla i badet till slut………

DSC01953

DSC01954

DSC01957

(stackars små hundar vilar ut efter den hemska behandlingen)

DSC01976

DSC01979

Kollade den animerade filmen Rio i går. Får bara 3 Tummen upp upp av mig. För mig var den för mkt barnfilm och skämten höll inte alls samma klass. Ett stort plus var i alla fall bulldoggen Luiz. En härlig kille fast de hade kunnat skippa dreglandet.

Mina tankar går till mord och CSI var gång jag passerar källardörren.
001

Men så illa är det faktiskt inte. Det pågår bara renovering av källaren.

FCI---C_O_C-2011---LOGO-100-years-250px

Bara 6 veckor kvar innan det bär av. Taggad ja till tusen.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar