30 maj 2011

 

Solen bjöd på sitt vackraste leende lagom tills vi svängde in på parkeringen till Västar hamnen. Förutom fotomodellen Douglas hade jag med mig Jennifer som för ovanlighetens skull var lös och ledig. 
Jag kan tyvärr inte lägga upp bilder från själva modelljobbet. Företaget som har anlitat honom äger rätten till bilderna fram tills i Augusti då han kommer ut som reklampelare.
Men min snälla fotograf Jennifer plåtade även innan och efteråt.

I går kväll åkte Douglas in i duschen.
Ska man vara fin får man lida pin…

DSC00501 

Ok Tanten något saknas!!

DSC00505

Var i helskotta är min loge? Och var är mina sminköser?

DSC00506

Efter lite lock och pock och en hel del fjäsk över hur manlig och snygg han var svalde Dogge sitt förtret över den saknade logen och gav järnet i sann Axlings anda. Den vita fluffiga skönheten i rosa tyll som också skulle fotograferas fick honom att brösta upp sig lite extra.

Efter 2 timmar var allt klart. Alla hade skött sig till 100 % och hela teamet var toppen nöjda. Spännande att få att se hur ett modell jobb går till på nära håll.

Efterfest i bagageluckan.

DSC00545

 

Trött liten man meddelade innan han föll i koma att han till nästa
modell jobb har några krav som ska uppfyllas innan han tackar ja.
1: en stor skål med bara gröna M & M kulor
2: lätt kolsyrat vatten från Voss med en skiva citron
3: några snygga bruttor som skriker och svimmar när han gör entré.
4: att hela gaget oavkortat ska gå till att köpa smaskens.
DSC00549

3 kommentarer:

  1. Hmmmmm,låter onekligen som om Dogges modelljobb va snäppet vassare än Arons.Här damp det ner en Biobiljett som tack!Tur vi inte deltog för gaget....Nästa gång skall vi ta efter Dogge:Ställa krav!

    SvaraRadera
  2. Så kul ni haft det! Hoppas det är någon rikstäckande reklam så vi här uppe får njuta av att se Dogge! Han ser så cool ut, jag skulle gärna vilja träffa honom live nångång! /Elisabeth

    SvaraRadera
  3. Ska bli skoj att se vad det är för reklam....

    SvaraRadera