01 mars 2009

Kalas för Nellie & Douglas

 

45

 

I dag fyller Knoll och Tott 2 år….

party049

f20 Eftersom jag hade fräckheten att missa
                                                 Haley’s födelsedag den 13 feb. Har jag 
                                                 lovat henne att hon också ska firas i dag.  
   

                       Party Party Party !!!!!!                                           

003 
Tre för Haley och 4 för Knoll och Tott ihop.

004
Bordet dukat och klart men var är alla paket?

005 
Mannen (kolla in flugan han har dagen till ära)

008
Nellie har bara ögon för tårtan 

007
009
Visst är vi snygga i blingbling och scarfs

Batterierna till kameran tog lagom till vi skulle sätta oss och äta tårta. Kalaset var trevligt och tårtan mycket uppskattad av de fyrbenta. Nu är alla doggarna fyllda sina år och vi har kalasat färdigt för den här gången. Självklart hittar vi andra saker att fira, vi lever på mottot – kalas kan man aldrig få för mycket av…..

010 Hittade en klänning från märket Stockholm inne på MQ i går som jag bara var tvungen att köpa. Den hängde på galgen och skrek mitt namn :) Kanske inte direkt min stil men jag fastnade för den. Stockholm gör riktigt snygga kläder, hittade flera par byxor jag hade kunnat tänkt mej att äga. Men jag tog mitt förnuft till fånga och lät bli. Det tyckte plånboken var ett klokt beslut.

Har pratat med Pia i dag. Aya mår bra och allt funkar kanon där borta. Låter skönt att lillskruttan Aya-Baya (som Carina säger)
har det bra med gänget i Göteborg.

6 kommentarer:

  1. GRATTIS till födelsedags"bullarna" Hoppas ni får mycket smaskens idag då! Vi önskar er en riktig toppendag! Kram från oss..

    SvaraRadera
  2. Grattis Humle och Dumle! :D

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen Dogge % Nellie
    Jag o syrran firade igår med tårta och annat smaskens..

    Ha det gött..

    IGGE & LOTTA

    SvaraRadera
  4. Stort Grattis Järn Gänget!!! Party hela kvällen! Hoppas Tanten hade på sig läckra klänning... eller sparas den till utställningspremiären? Hoppas nu känner er nöjda med dagen, fyllda till brädden... Pssttt... Lägg er på linje hos Tanten i natt - å gasa...kör så det ryker!!!

    SvaraRadera
  5. Snygg klänningsskjorta. Stockholm gör snygga men dyra plagg :)

    SvaraRadera
  6. Oj nu får Ebba passa sig!Yvonne modebloggar bland Bullefolk,det kan bara bli succe!Kul fest ni ser ut att ha,hmmm!Man kanske skall fira att det var löning förra helgen?Ha ha,men den är ju slut!!!

    SvaraRadera