28 februari 2009

Bröderna M

 

005 
Hade bokat bord till halv 6. Maten var
god men servicen dålig. Vi fick vänta länge
på maten vilket gjorde att vi kände oss lite
missnöjda med besöket.

007
Förrätt: Gambas – räkor i stark sås med
vitt bröd. Till varmrätt valde jag kyckling,
Jennifer tog grillspett och Therese valde 
hummersallad.

008 
009 
Självklart avslutas middagen med en kopp kaffe.

Efter restaurang besöket åkte vi hem till Syster Yster
för att fortsätta vår matfrossa.

020
036
034 
En hel massa godis och hembakad sockerkaka
lyckades vi trycka i oss innan kvällen var slut.
Tittade på Let’s dance och konstaterade att som
vanligt åkte helt fel person ut :(

Lite nyttig har jag varit i dag. Helt plötsligt blev det
vår i luften. Solen visade sej och man kunde känna att
den värmde. Tog med mej hundarna ut på en jätte lång
promenad. Vi var borta i ett par timmar. 
När jag kom hem var jag på ett bra humör och kände
mej huslig. Släpade fram snabeldraken och vallade den.
I morgon ser det ut att bli kanon väder. Funderar på att
om vi skulle dra i väg på en picknick jag och doggsen :)

1 kommentar:

  1. Blir jättehungrig när jag hör om all god mat ni åt :) Nästa vecka kommer Elisabeth åka ut eftersom de andra har så många fler poäng (om hon inte är jättepoppis hos tittarna). Antar att Grythyttan glömde bort att rösta på Carl-Jan sist.

    SvaraRadera