02 mars 2009

Burning down the house…

 

013

Här ligger man nu bakis och med huvudvärk
efter på tok för många Frollic ‘s och för lite sömn.
Vi tog vara på det goda rådet vi fick av vår kompis
Knodden, en cool kille  från Östnora. Hela gänget
linade upp sej i sängen tillsammans med Tanten.
Sen var det bara att “gasa på” hon vissnade ihop som
en ledsen tulipan och snart snarkade hon gott “ hehe”
Då var det time att skrida till verket….

Party – Party !!!!

I mitt CV under min långa meritlista kommer det hädanefter även att stå PK = party kung , kungen av
dansgolvet, trampdynornas mästare, kungen av rapp.
När tonerna till  Gold Digger med Kanye West spelades
och jag gjorde mina moves skrek damerna i högan
sky – Ja jag vet jag är guds gåva till alla kvinnor.
Till och med morsan fick fart på sina gamla ben
och stampade takten.
Vi festade långt in på småtimmarna medan Tanten
snarkade gott i bingen, alldeles ovetande om vad som
pågick.
Undrar bara hur vi ska bortförklara den tomma
Frollic burken.

002 
003 

004
Tvi vale vad hände i går egentligen ??

014
Kan bara svara för mej själv och jag
var som vanligt skötsam.

012 

008
019
Fy fan vem krympte mitt huvud ??

016
017
Aldrig mer………

Kl 9 kom Tanten inkvittrande i sovrummet
och ville ha med oss ut på promenad.
Vi orkade inte svara på den dumma frågan
utan gled djupare ner i sängen och sussade vidare.

Grattis Kenzo alias Krypet till ytterligare ett
kanon resultat på en utställning.
Kusinerna från landet gör vågen och
slår en frivolt i spenaten !!!!!

046




4 kommentarer:

  1. Jag betvivlar doggarnas kunskaper att slå frivolet bland spenatbladen ;) För övrigt skrattade jag mycket gott åt party-Douglas och gänget. Vem visste att studio 54 låg på Sandbäck.

    SvaraRadera
  2. ...snyggt gänget snyggt...det är så, precis så det ska gå till! Däcka Tanten & sedan röj!!! Bakis frukost = ett glas bubblande Resorb och en elastisk linda...tro mig det hjälper...Men va 17 ni mår ju som ni förtjänat - prima!!! Ta en Frolic till å låt Tanten ta sin promenad i lugn och ro - lite frisk luft åt henne är nog inte helt fel... Nu gäller det att fixa till ett nytt party-tillfälle!

    SvaraRadera
  3. Shit,party när Matte sover och tjejer som går i taket.Undrar just om det bara va frolic ni stoppade i er?Här är det oxå ös.Ibland önskar jag att Aya kunde placera sig uppe i taket en stund=lugn och ro.Men matte sköter sig.På eftermiddagarna drar hon ut oss gamlingar och låter Husse ta hand om Aya.Det är dagens bästa timme!Nädå,det är ganska kul att ha henne.I bloggen ikväll har vi bevis på att hon livar upp för oss ALLA!

    SvaraRadera
  4. Tackar å bugar åt era frivolter.....
    Lova att bjuda in mej å gamlingen Elvan nästa gång ni partar looossss......

    SvaraRadera