11 augusti 2013

 

Efter en lagom minimal lunch för min del var vi tillbaka i hallen. Det kändes som att kliva in i en bastu och temp visade på ca 42 grader. Riktigt otrevligt och jag hade för första gången i mitt liv handsvett.
Nått som där emot inte var otrevligt var alla snyggingar som vandrade omkring i hallen med mer eller mindre kläder på sig. Kenny skrattade gott åt oss “brudar” när vi smygfotade godingarna.

068

070

Förseningar förseningar…..
Jag fick agera “slagpåse” till Kenny under uppvärmningen. Skiljer bara sisådär 50 kg i vikt *Ha ha..

063

Men till slut var det Kennys tur att kliva upp på mattan för att möta sin första motståndare.

075

079

Kenny gjorde så bra ifrån sig att han fightade hem guldet.
Härligt vår första medalj…. och vi var alla så stolta

098

Armina, vår coach hade lyckats övertala en ansvarig för de tävlande att vi skulle få väga in oss direkt efter herrarnas finaler. Skulle jag kunna äta mat eller eller??????
Vågen visade 54.3 kg Fy tusan så jäkla skönt!!!!!!!!!!!!!! Eftersom jag skulle tävla i –55 kg klassen innebar detta att jag kunde äta MAT OCH GLASS. Givetvis blev det kokosglass för min del.
103

998454_674064305955887_1959976786_n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar