11 maj 2013

 

Bulldoggs träff Malmö

Kl. 13 samlades ett gäng glada bulldoggsägare med sina älsklingar på Ribban inne i Malmö. Vädret var perfekt bulldoggsväder runt 15 grader och lite vind.
Jag hade med mig alla tre bumlingar och Jennifer som extra hjälp.
020

Att sitta på en filt och fika med ett gäng lyckliga bulldoggar är inte det lättaste. Dansar de inte omkull kaffekoppar och dricksglas har de huvudena långt ner i ryggsäckarna och gräver rundor.

024 

Tre småttingar och Tant Doris.

027

Stina med matte Mona en ny trevlig bekantskap

018

Jag och min trio

009

Ett tåg med bullar

023

Mera kaffe

014

Å mera bus

030

Det var tre härliga timmar och när vi bröt upp var både vovvar och deras ägare rejält trötta. Mina bumlingar snarkade gott i bilen medan jag smet in till Inger och kikade på 6 ljuvliga valpar. OMG jag är totalt förälskad. Har hittat en liten tjej som skulle passa in hos oss som handen i en handske. Hm tål att funderas på…..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar