15 juli 2012

 

Hundarna övernattar på Sandbäck igen. I morgon bitti direkt efter jobbet ska jag lämna in bilen för en genomgång. Den som jag hade bokat tidigare men pga. av försenad och för lite lön fick skjuta upp. Bildoktorn ska kolla upp allt som skramlar, knackar och gnisslar i min gamla trotjänare. Den får inte ge upp än. Har varken råd eller lust att byta bil nu.

Hundarna hade kalas i dag. De sniffar runt ute på den nyklippta gräsmattan och letade upp gobitar som de tuggade i sig. När det klippta gräset blir som en hoppressad kaka det är då det smakar som bäst. Vet inte varför men de har alltid tuggat i sig gräs och aldrig blivit sjuka av det för den delen heller. Hundar är ju allätare så gräset fyller väl någon funktion.

Madisons öga är som nytt igen Salvan gjorde underverk. Tumme upp.

021

026

011

030

036

042

Jag satt och kikade på lite gamla bilder och självklart hamnade jag på mappen från 2007. Så njut av lite bilder på världens goaste bumlingar i miniatyr.

13 dar 2

Gänget mätta och trötta 24 mars

20 dagar 2

3 veckor 6

               DOUGLAS

Douglas 24 mars

                          NELLIE

Nellie 28 mars

“moster Haley” vilar middag med valparna. Hon var en underbar lektant och hade en ängels tålamod vilket deras mamma inte alltid hade. Haley mitt hjärtas fröjd och glädje. Saknaden efter dig är stor…….

The gang 26 mars

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar