19 maj 2012

 

Så var det dags för ytterligare en utställning. Hann knappt plocka ur bilen förrän den skulle fyllas igen. Fast denna gång var det bara Nellie Pirelli som skulle med och dansa.
Nat utställning 19 maj Hässleholm
Domare Lisbeth Campbell från Norge

En hård domare som gillade hundar med gång och undersökte både nosveck och fötter allt enligt den nya bedömningen.
Även denna dag blev en glädjens dag. Inte bara för att Nellie slog till och blev BIM. Hon passerade nålsögat på den kritiska domaren som delade ut både blåa och gula band till många av de deltagande hundarna. Var skoj att träffa Pia igen och denna gång få konkurrera i ringen.

Blev dåligt med bilder eftersom jag inte hade någon kameraman med mig  Ler Men Pia knäppte några fin fina bilder åt mig efteråt. En tackar!!

006

 

2 kommentarer:

  1. Pia Karlsson21 maj, 2012 09:50

    Googlade mig hit Yvonne!Va ju nyfiken att se allt jag missat sedan jag lade ner min egen hemsida.Får se om jag startar upp den igen eller om det räcker med fb.Grattis till alla fina resultat och som sagt det va super att ses.Vi kämpade hårt mot alla funderingar kring vem dommaren va och vad hon skulle tycka om våra hundar.Det gick ju över förväntan!Varken blåa eller gula "band", bara jag som fick hem en kombination av dem och det är jag ju bara glad för!Se nu är det ett specialtecken C på "Ronny" i Vänersborg!Hahahahahaha!Kul!Sesom några veckor!

    SvaraRadera
  2. Ja viss ja nu går han för championatet i Vänersborg!! Spännande till tusen. Ska bli kul att ses igen och vi hoppas på lika fint väder som i H-holm.

    SvaraRadera