30 december 2011

 

388628_332086396809884_100000255800474_1295637_1543630660_n

Livet sniglar sig fram på Bruksgatan. När julafton har varit är det slut julat för min del. Allt jul ska väck och jag börjar redan drömma om gröna gräsmattor och värme. Ute är det fortfarande vår-i-luften väder. Den otäcka storm Tanten Dagmar slapp vi tack och lov. Denna gång härjade hon som värst upp mot Sthlm trakten. 

001

002

En rejäl förkylning har jag åkt på. Däpt i näsan så att säga. Ser snart ut som killen i reklamen som är begrav i näsdukar.

getw2 säger jag till mig själv och greppar en ny näsduk.

Min nyårsafton kommer jag spendera på jobbet. Precis som förra året. Är faktiskt ganska skönt. Nyår rör mig inte i ryggen om jag får jobba men man rör inte min julafton…

Hem tentan hann jag med även denna gång. Även om det mot slutet blev lite tajt. Den nya kursen Psykiska sjukdomstillstånd och behandlingsalternativ är redan påbörjad och det blir att plugga hela helgen. Vad fa. hände med jullovet?? Finns inte sånt i skolan längre!!

Jag brukar ju alltid ha en återblick av det (snart) gångna året. Och det kommer jag även att ha i år. Men sätter nog in det i nästa blogginlägg.

Gott nytt 2012

See you next year!!

2 kommentarer:

  1. Åååååå jag älskar årskrönikor!Får hålla mig till tåls nån dag till!Krya på dig hälsar vi oxå till dig!

    SvaraRadera
  2. Vill önska dig ett Gott Nytt År! och krya nu på dig så du orkar jobba! Vi här uppe läser din blogg med stor glädje, älskar dina bilder! Kan man vara mer bildskön än din Douglas? Han är underbar!!! Kram från Piteå

    SvaraRadera