19 september 2011

 

imagesCA13K4JE

Söndagen spenderade jag i Hässleholm. Mitt försäkringsbolag Sveland bjöd på ett riktig trevlig och intressant uppfödar möte. Det var en mycket blandad skara av människor som dök upp på träffen. Ett flertal gånger under dagen funderade jag på om en del inte hade någon spegel hemma. Inte för att jag vill leka någon modepolis nä långt ifrån. Men Hallå ylande vargar T-shirt och fleece tröjor med inka mönster ihop med hår som inte sett en frisör de senaste 15 åren kan bli lite väl tråkigt i mina ögon. För hur det än är så representerar du din kennel och är ansiktet utåt.
Veterinären Pelle Josefsson var duktig och hade mycket matnyttigt att komma med. Eftersom alla på plats var uppfödare kom det många intressanta frågor upp. Är alltid lika lärorikt att få tillfälle att lyssna på de mera erfarna uppfödarna.

untitled Så här ser min hjärna ut i dag. Den undrar fortfarande vad som hände.
En hel dag då den måste vara på topp och vaken. Har inte ens vågat yppa att detta terrordåd kommer pågå i 2 år!! Är rädd att den då packar väskan och checkar ut för gott Blinkar 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar