15 september 2011

 

Kalas men utan krasch var jag på i går.

DSC01796
Linn fyllde 21 år. Hon bjöd på lasagne och till efterrätt min favorit tårta från Olof Viktors. En ljuvlig sak i mjölkchoklad med hallon.
DSC01805

När jag och gänget utforskade byvägarna i Söndags hittade vi ju den fina gårdsbutiken. Där köpte jag ett te till Linn som hon skulle få i födelsedagspresent. Smaken var Pina colada och påsen var rosa med vita prickar. Bara så Linn!! Till teet fick hon matchande koppar och djupa skålar (även porslinet gick i rosa med vita prickar)
DSC01809

Adrian var som vanligt idel solsken och vandrade runt bland alla famnar.
DSC01804

Flipp eller flopp??
002
Helt klart i min smak. Får två tummar upp. En extra tumme för att Dregen designat påsen.

germs

På halsfronten inget nytt. Fortfarande illa och mina tappra försök att med div knep skrämma halsontet på flykten har varit lönlösa. Men så länge man står upprätt utan käpp får man vara glad.

Jag bjuder på lite gamla utställningsbilder på gänget. Några av de hundratals som ligger bevarade på min externa hårddisk. Att få en krasch på det hade varit en riktig mardröm!!!

Bild 076 Madison 4 mån

en hedrande andra plats Madison 9 mån

Haley 15 mån Haley 15 mån

Västerås 008 Haley 15 mån

ttt 016 Douglas 5 mån

doggsen 12 april 093 Douglas 12 mån

sthlm 075 Nellie 9 mån

Nellie Nellie 12 mån

   Önskar alla en skön helg

28 juli

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar