18 juli 2010

 

Wonderful wonderful Copenhagen.
En toppen dag i ett galet sällskap. Glass
med guff och en hel hög med smørfar. 
                 TACK

Köpenhamn 008
Köpenhamn 013 
Köpenhamn 026
Köpenhamn 030

Hurra Hurra Hurra i dag är det Therese födelsedag
Grattis hjärtat på 27 årsdagen. Love you
002
004

I kväll åkte Patricia tillbaka till Stockholm. Trots att hon har
varit hos oss över en vecka känns det ändå för kort. Skit att
Sthlm ligger så långt bort :(

Everytime we say goodbye, I die a little,
Everytime we say goodbye, I wonder why a little,
Why the Gods above me, who must be in the know.
Think so little of me, they allow you to go.

/ Cole Porter

Hade turen att slå på Tv precis när Brokeback Mountain började. 
En av världens bästa kärleksfilmer. Jag gjorde som första gången
jag såg den…grät mig igenom hela filmen.
untitled



4 kommentarer:

  1. hej yvonne, jag undrar vart du köpt ditt fina utställningskoppel? det som kedjan (guldfärgad) är "lös" på och man har ett fint koppel som man hakar på :P oden vill ha ett sånt han oxå ;)
    hoppas ni får en fin dag idag när therese fyller år :D kram kram

    SvaraRadera
  2. jag har sökt på google men hittar inget :(
    kram kram

    SvaraRadera
  3. Härliga dagar tycks du haft!Va länge sedan vi pratade,men det blir ju gärna så på sommaren.Du e saknad hur som helst!Nu sticker vi snart ut på vår resa men vi kommer att hålla koll på er via datorn.Kram-Pia

    SvaraRadera