14 juli 2010

 

Äntligen har Douglas börjat andas normalt igen. Har precis gått en vecka sen den ofrivilliga vistelsen på Malmö Djursjukhus. Måste vara en sån lättnad för honom att kunna koppla av och andas lugnt. Alla mina hundar har bra andning och låter sällan så nu när Douglas “flåsar” har det varit så stressande plus att man är nervös att det ska kollapsa igen.

I dag sjönk temperaturen några grader och ingen var gladare än jag. Nu orkar man ta tag i saker igen och inte bara valsa runt som en zombie.
Patricia fixade gräsmattorna åt mig. Sånt gör en mor super glad.
I går bjöd Jennifer på middag. En massa pluspoäng där också.
002 
- hallå kan någon släppa ut oss??
Syster och Bror missnöjd.
004 
Vackra Mamma Madison
007  
008
I morgon ska jag och tjejerna in till Ystad och fika med pappa.
Tar väl en tur ner till hamnen och sniffar i oss lite saltblandad tångluft. Ja jäklar vad jag saknar havet. Är fint att gå längst stranden eller bara sitta och titta ut över vågorna.
Och på Torsdag är det time för “årets event” Sjöbo marknad. Vill man handla billiga strumpor och se udda människor så är det helt rätt ställe.

Haley matglada Haley hittade ett litet äppelkart.
- Mums …
017
018

 

3 kommentarer:

  1. Ha ha Udda människor finns det gott om där :)
    Kram Pia och Ozzy

    SvaraRadera
  2. Sitter just och funderar på vad Haley och jag har gemensamt... hehe... visst tuggar gärna i oss all sköns ätbart! sa hon som tuggar sig igenom varenda hundtillställning... en taskig led lite här och där det kan man stå ut med - bara man får gott käk! Men nu ska jag släppa ut hundarna hunds! Grannen har visning på sitt hus och någon av alla de trettioelva intressenterna har en hund i en bil som sitter och gapar helat iden!!!! Nä - nu går vi ut och talar om ett de enda som får "buffa2 på denna gata är våra och hund i bil en sådan här dag - ja, de människorna är dte skottpengar på!!! Heja grannsämjan!!! Hörs vidare!

    SvaraRadera
  3. Marknader e roliga.Men det får gärna säljas mer än tubsockar och billiga väskor.Vi har ösregn dag så planen att måla typ det sista på huset gick om intet.Att städa bilen fungerar inte heller.Blogga?Jo,det går bra!

    SvaraRadera