12 maj 2010

Vår och en massa spring i benen

 

022

Så äntligen drabbades jag av en släng huslighet. Hundkorgar,
hundbäddar och allt annat som innehöll ordet hund bars ut
på gårdsplanen för skakning och vädring.
001
Hundarna tyckte Tanten var Toppen som för en gång skull
tänkte till och hade burit ut deras sovplatser mitt i solen.
040 
När jag hade slitit och släpat klart och hundarna vilat sig i form
förflyttade vi oss till baksidan av huset.
Nu jäklar händer det grejor ute i naturen.
007
Äppelträdet snart i blom trots Tantens terrordåd
009 
En av våra gigantiska träd (Alm?)
010 
Svårt att tro men det är syrenknopp
011

Både Madison och Haley fick en släng av våryra i skallen
och busade runt med pinnar. 030
037 
Nellie och Douglas behöver ingen vår för att bli yra
i bollen. De är såna året om * Ha ha…
014
026

I kväll var T & M & J nere hos mig och åt middag. De fick
ställa upp som försökskaniner när jag testade en ny maträtt.
Än så länge har jag inte fått några telefonsamtal från sjuka
middagsgäster ;)

I morgon kväll kör jag ett boxningspass innan jag sticker till jobbet. Och på torsdag hinner jag med att träna karate. Får se
hur jag ska göra på söndag. Då är det karate tävling i Ystad.
Jag kommer hem från Danmark på lördag kväll så visst skulle
jag hinna att tävla. Ja jag får bestämma mig under torsdagen.
Armand berättade en rolig grej i måndags på boxningen. Han funderade på att ta efter en grej som de har i Tyskland. Att man
som 30+ kunde gå diplommatcher. Han har många och roliga
idéer den där mannen.
006
008

1 kommentar:

  1. Varför kunde inte Oda heta "A Qupios Oda",hahahahah,först ett nervrak denna helgen för att jag inte vet om lille Aron kommer att gå framåt eller bakåt.Sedan eh helg när jag inte vet om jag kommer att konkurera med sex andra tikar i H-holm.Jag vet inte vad som e värst!Tredje helgen e jag nervös då Aya skall gö MH.Hmmm,va jag utsätter mig för!Hörs vi inte imorgon så får vi höras när vi har ett resultat att meddela!Kör försiktigt!

    SvaraRadera