01 februari 2009

The crazy dogglady

 

Innan någon kommer att hinta mej om att jag har en begynnande galopperande galenskap säger jag bara – I know!! 
Det är därför att  jag älskar mina bulldoggar galet mkt
som jag gör galna saker för dom.


I kväll var det 4-års kalas för Madison.

kalas 1 feb 028 
Ja ja jag är bäst hit med paketen nu!

kalas 1 feb 016

Hur kul var det här på en skala från 1-10?

 
kalas 1 feb 012  
Bordet är dukat och klart.

kalas 1 feb 013 
Leverpastej tårta, en given favorit

kalas 1 feb 026 
Ser ni hur mager och utsvulten man är.

kalas 1 feb 023
Nu är det så bara att ni har moffat tillräckligt…

kalas 1 feb 035
Madison ska öppna paket

kalas 1 feb 039
Wow baconbitar, I love it

kalas 1 feb 046 
Tårtbitar på G

 kalas 1 feb 052
Festen kan börja

5 kommentarer:

  1. Ha ha ha, fan vad roligt! Ser ut som en riktig fest.

    SvaraRadera
  2. Galna saker förgyller tillvaron.Kan det dessutom inbegripa Bullisarna så kan det ju inte bli bättre!!!Gratta från oss,hon ser ut att ha varit med förr,paket och tårta det är grejer det!!!

    SvaraRadera
  3. Härligt med party! Det är inte galet - det är kul! Ett värdigt Bulldoggsuppvaktande är inte att förakta... gott ska det vara...paket - absolut! Ni har det gott ni med en Tant som gör allt för er! Skriv ner en lathund så vi andra vet hur vi ska göra för att lyckas...

    SvaraRadera
  4. Vilket toppenkalas, helt underbart kul ser det ut! Borde nog gjort något liknande här, men mina båda fick i alla fall i sig lite extra gotterier på sin födelsedag. Fast nästa gång, då gör vi nog kalas här med - så festligt som det verkar! Klart man ska ha kul här i livet :D Ha en riktigt skön dag! Kram från oss..

    SvaraRadera
  5. Hmmmm.......tur att man iaf har lite självinsikt,ha ha
    Hur ska det bli om några år, frågar jag mej oroligt ????
    Syns på träningen imorgon ( vill inte sparra mot dej efter detta inlägg :) )

    SvaraRadera