20 januari 2009

Slöa hela kvällen

Nu är jag tillbaka efter att ha jobbat 4 nätter i rad. Är ingen hit att ha så många nätter
efter varandra. Ska försöka att ändra om mitt schema.
Som ni ser har jag en ny blogg. Tyckte det var kul med något nytt. Och sen strulade
den gamla en hel del.

Solen skiner och hundarna vankar fram och tillbaka. De tycker jag ska lätta rumpan
från stolen och följa med dom ut på promenad.
Så självklart gör jag det nu.
Några timmar senare...
Utslagna hundar och känner mej själv rätt mör. Blev en riktigt lång långpromenad.
Vädret var kanon, kändes som vår i luften.




I kväll tänkte jag sjunka ner i soffan med en stor påse godis. Inte göra ett dugg vettigt utan bara
vara en stor soffpotatis.

1 kommentar:

  1. Äntligen blogspot! Jag hatar nogg.se ;) Ser riktigt snyggt ut här.. tjooo.

    SvaraRadera