26 juli 2013

 

Värmeböljan fortsätter och vi njuter i fulla drag. En dag lyckades jag komma ner till stranden. Och fick mig t.o.m ner i vattnet (16+) var ingen hit men nu kan jag i alla fall skryta att jag har badat.

En vecka kvar innan WMG i Turin. Jag känner mig laddat och klar. I onsdags var jag på en obligatoriska läkarkontroll. Allt från vikt till EKG. Vikten ligger på 54.8 kg, blodtryck 115/63. Jag joggar 7.5 km på drygt 39 minuter med andra ord en Tant i bra form! Nästa vecka är det finslipning som gäller och jag misstänker att jag kommer att spendera mycket tid uppe på klubben.

Bilden från i dag på skönheten Chelsea 11 månader

043

På bara ett par veckor har hon blivit en kopia av sin mor. Helt underbart att se.

Lite smått & gott från min och hundarna promenader

023

024

18 juli (2)

18 juli (21)

25 juli (4)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar