04 juli 2013

 

013

Jo men visst kom vi i väg på picknick till Stens huvud som ligger i Kivik. En fantastiskt nationalpark som är väl värd den jobbiga promenaden upp till toppen.

Adrian studerar de små svarta skalbaggarna som sprang över stigen

004

Halvvägs upp på toppen var det pust-paus och avskalning av jackor
008

Slutmålet och fram med filtar och mat
022

030

015

024

029

Finns det nåt godare än mat ute i det fria tillsammans med familjen och en utsikt som får ögonen att rulla av lycka.

Vägen ner gick fortare kan det berott på fulla magar och nerförsbacke?
032

Är jobbigt att bli buren tyckte Adrian och tog sig en power nap
035

Vi beslöt att fortsätta vår vandring ner mot havet för lite bollspel och kaffe drickande

038

050

042

069

En helt fantastisk dag som avslutades för min o Jennifers del med 2 timmar karate träning. Hemma stod Patricia och fixade käk till oss alla tre. Efter maten blev det en rulle (Hitchcock) och lite små godis.
Såna dagar som den här kan man aldrig få för många av. De är som balsam för själen och gör livet så otroligt innehållsrikt.

I förmidags sprang jag och Patricia intervall träning. Hoppla mina ben kommer inte vara någon hit i morgon bitti!!!
Får passa på att få träningstips när man har ett proffs boende hos sig. Nu har jag många bra övningar främst explosivitets övningar att plåga mig med fram till avresan den 5 augusti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar