02 juni 2013

 

Och så kom då regnet …….

Så i dag har vi myst inomhus med avbrott för korta kissrundor.

Men massor med bilder har jag från soliga dagar som jag kan bjuda på.

011

027

030

035

Eftersom liten Hayden har hamnat hemma hos mig och gänget så har jag fått styrt om med de flesta utställningarna nu under sommaren. Har minimerat och kommer bara att ställa på de som redan är inbokade och betalda. Vi ligger lågt i sommar och satsar på hösten då är Hayden 6 månader och kan visas i valpklass.

016

002

Min lilla uteplats jag fixade i ordning förra sommaren har verkligen varit guld.

003

009

011

019

031

Denna vecka jobbar jag bara onsdag och torsdag, gött!! På fredag förmiddag flyger jag/Anders och två hundar till Riga. Ser fram emot allt utom flygresan uj uj!!!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar