12 mars 2013

 

Våren som kastade in handduken och drog!!

044

Tack och lov är förkylningen på väg att släppa greppet om min kropp. Kan vara någon enstaka hostattack eller kli i halsen men annars så känner jag mig riktigt pigg. Nu får jag verkligen se till att hålla mig borta från alla smittohärdar som finns runt omkring mig.

011

Lördag och med den kom snö och ishavsvindar lindrigt sagt. Våra gröna gräsmattor förvandlas till snöhögar. Tvi vale!!

013

Uttrycket talar för sig själv vad hundarna gillade allt det vita.

012

Men är man liten och gillar att busa så glömmer man snart den trista snön och hittar på olika upptåg

027

Hon fick snart igång gamlingarna också

023

 

029

032

040

I går kväll drog nästan hela Ystad Karateklubb i väg till Enighet i Malmö. Det var träning för Izumiya Sensei, (7 Dan) från Japan.

Som alltid är dessa träningar roliga och lärorika. Vi tränade och svettades i 1 1/2 timma innan det var time att kliva på bussen och åka tillbaka till Ystad. I kväll är det dubbla pass först ett kickboxning och sen blir det pyjamasparty (karate) Blinkar

74466_595166923845626_263281692_n

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar