02 augusti 2012

 

268356_10150979372401275_1588835157_n

I morgon 8.20 ska jag vara hos läkaren med min axel. Nu ser jag nästan fram emot sprutan bara den tar bort min förbaskade värk. Vet inte vad mer för “skoj” läkaren kommer att hitta på. Det återstår att se.

I går blev jag med grill och ett cafébord. Båda var på rea så jag slog till. Sen var bara den tråkiga biten kvar. Att sätta ihop alla delarna.

004

Vi hade sån himla tur att Fam.Bergöö var på genomresa och ville komma över och hälsa på oss. Javisst sa jag snabbt vi gör ett byte. En hopsättning av grillen mot en middag.

009

012

På förmiddagen hade jag och Jennifer varit ute i skogen och plockat kantareller. Inga jätte mängder men tillräckligt många för att räcka till fyllning i en lasagne.

013

Grillen ihopsatt. Här kan vi tillaga massor med smarrig mat. Tack Martin för hjälpen.

018

Och så det lilla bordet på plats

020

Klia rygg…….

022

1 kommentar:

  1. Lycka till hos farbror doktorn! Vilka fynd du gjorde. Grillen såg stilig ut. Nästa P Moberg-style ;-) Det ser väldigt snyggt ut där på uteplatsen.

    SvaraRadera