14 juli 2012

 

380591_260454207396274_1112472255_n


Jag gungar vidare på det rosa lyckomolnet och bara myser. Har inte fattat riktigt att om 5 veckor dyker det upp ett gäng små bumlingar och förgyller tillvaron. Stort!!!!

Madisons öga vill inte riktigt bli helt bra så i dag satte jag in en högre växel och åkte till Öresunds veterinärklinik och Dragan. Vi ska testa en ny salva och se om ögat läker bättre.
När vi ändå talar om skador och gamla damer så passar jag på att gnälla. Min axel har jag just nu lust att långsamt strypa. Jag vet inte alls varför den bråkar så förbaskat. Min träning ligger nere under sommaren och jag har inga tunga lyft på jobbet. Måste ta mig i kragen och boka in ett besök hos min läkare i nästa vecka. Har dragit mig eftersom hon kommer att plocka fram kortison sprutan och placera den i min axelled…urk!!

Hundarna och jag har varit några omgångar i Sjöbo. Passade på att knäppa lite bilder på vilddjuren

10 juli (1)

10 juli (6)

10 juli (11)

10 juli (2)

009

022

dag 31

030

Helgen bjuder på jobb men lite annat skoj ska jag väl försöka klämma in också.

Lycka till alla som är på utställningar runt omkring i landet och passar på att önska en trevlig helg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar