28 januari 2012

 

Why is there always someone who fucks up the image??

425897_292255834166269_100001455646867_853366_332983871_n

Visst är det sant, alltid ska nån sabba! Älskar bilden…

Dagarna tuffar på med plugg, jobb och hundar. Ja självklart lite skoj hinns med. Som härom kvällen var jag över hos syrran. Vi åt två olika pajer och till efterrätt bjöds det på kladdkaka med grädde. Satt inte helt fel. Till kakan tittade vi på del två av Stig Larssons trilogi. Ja ja vet att jag är sisådär 100 år försent på den. Men bättre sent än aldrig. Är ingen jätte fan av svenska filmer så det är nog största orsaken att det har tagit så lång tid för mig att se filmerna. Båda filmerna var riktigt bra trots att film 1 “dödade” min stora favo pulkapappan Rudolf. 
Vädret pendlar mellan strålande sol och regntunga skyar.
Jag försöker att variera mina promenader med hundarna så gott det går. Blir tråkigt att i längden bara trampa asfalt även om en annan gillar det skarpt.

Mina planer 2012 för avel och utställning är klara och det känns mer än bra. Jag har ett mycket spännande år att se fram emot så mycket kan jag säga.

003

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar