18 november 2011

 

312963_267901426585895_152560524786653_768236_1912712963_n

*Ha ha.. denna dagens citat gillar jag

Grått och mulet väder har vi fått över oss de senaste dagarna. Till och med så pass illa att jag behövde skrapa rutorna på bilen. En stor tumme ned för sånt gillas icke av Tanten.

Hundarna gillar det mesta vare sig det är sol eller hagel med drivis. Åtminstone det sista om de får vara inne i stugvärmen och mysa.

004

Var på Rusta i går och köpte en film åt Jennifer. Var den sista Harry.P filmen som hade kommit ut på dvd. Hittade ett par mattor med lagom mysfaktor som passade bra in till vintern. Hundarna tyckte de var utmärkta att vila sina trötta kroppar på.

007

006

Kom även hem med 4 stolsdynor i juleanda.

008

010

I bland blir jag helt lost på tid och rum och blev
lite lätt chockad när jag insåg att nästa söndag är det första advent. Ok och vart har november tagit vägen?

Filmen och frossarkvällen hos Therese & Martin blev en trevlig historia. Godiset satt som en smäck i magen.

climb-aboard-dead-silence

Har man inte haft svårt för dockor eller buktalare innan så lovar jag att efter den filmen hatar man allt sånt. Och självklart fanns det med en otäck vidrig clown. Fy attan för clowner. Ruggiga typer!

Efter 1 1/2 timma gömd bakom en kudde kände vi oss alla för något mer lättsmält.
Det fick bli Stu, Alan, Doug and Phil i

images

Mitt betyg Tummen uppTummen uppTummen uppTummen uppTummen upp

Att göra en uppföljare som håller samma klass som den första är nästan omöjligt. Men de har verkligen lyckas och jag älskade nr 2 lika mycket som nr 1. Den filmen kommer ligga högt upp på min julklappslista.

Hangover-Part-2-wallpaper-9-300x187

Bradley Cooper har blivit rankad som världens sexigaste man.
Snodde platsen från Brad.P och George.C

En jobbar helg väntar mig nu. Vare sig ni jobbar eller är lediga önskar jag  en härlig helg

 


 

1 kommentar:

  1. Du är en Hund-Tant av rang... Mysfaktor Mattor... som hundarna gillar...strax sitter de på stolarna och jular sina rumpor!!!
    Å du - vilken tur vi har som har svenskan som vårt språk... om Plan A inte fungerar så har vi ju 28 andra att ta till... inklusive dubbel viktor!!! Mat på bordet, tak över huvudet, rinnande rent vatten, el med en enkel knapp tryckning, mysmattor... De goaste hundar man kan tänka sig... Det är gott att leva!!!! Go fredag på er!!!

    SvaraRadera