10 juni 2010

Regn å en massa jobb

 

chuva02

Har hunnit klippa en del av gräsmattorna mellan regnskurarna.

Just nu blåser det halv orkan utanför fönstret och ett ihärdigt regnande. Ur led är vädret !!!!!

002
När man inte kan vara ute och busa är det skönt att
ligga i soffan och bara slöa.
004

Den 23 juni är jag och hundarna bjudna på Bulldoggsträff
i Köpenhamn. Tyvärr är det bara Nellie & Haley som kan
följa med. De andra två är inte klara med sina rabiesvaccinationer.
Kommer alla blir det 15 bulldoggar (4 hanar + 11 tikar) Vi ska
mötas upp på ett ställe som heter Langelinie. Ett promenadstråk
i Köpenhamn. Ser verkligen fram emot träffen och få möta alla
härliga bulldoggar och dess ägare. Självklart kommer kameran
att användas flitigt :)

Snälla pappa har lånat ut sin GPS till mig igen. Jag
bakom ratten utan en vägvisare är ingen bra kombination.
Slutar väl med att jag hamnar i Umeå i stället för i Göteborg
hos Pia.

Nu ska jag fortsätta att packa ihop allt som
jag ska ha med mig på resan. Blir en hel del prylar
trots att man försöker att behärska sig.
Jag uppdaterar under helgen. Håll nu tummarna
för mig och Pia.

038

1 kommentar:

  1. Jag håller tummarna för dig och Pia! Och att du kommer hittar rätt ;-)

    Jag instämmer. Ur led är vädret. Ena dagen strålande sol och 25 grader varmt. Andra dagen moln och 17.. Strange, isn't it?

    SvaraRadera