29 maj 2010

Sommarlov

 

IMG_2068

Så var det sista träningen för vårterminen på boxningen
i går. Vi avslutade med sparring och jag fick möta 3 av
klubbens matchboxare. Gick riktigt bra men som kamp
sportare i grunden glömmer man lätt bort att hålla upp
sin gard. Vilket resulterar i detta * Ha ha…

003 
Armand var med på slutet och körde lite sparring mot
killarna. Skit skoj att se en “riktigt” boxare in action.
Jag tänkte hoppa sommarträningen på klubben och
bara låta kg hopas på min kropp :) Nej skämt å sidor så
har jag inte tid. Kommer att vara mycket farande med hundar
i sommar. För TYVÄRR kan kroppen inte vara på mer än en
plats i taget.

Var fasiken tog solen vägen????? Nu är jag trött på regnet
och blåsten. Fram emot kvällen kan det klarna upp lite
och bli vindstilla men dagtid är det under alla kritik.

002  
042
056

Allt regnade resulterar i att gräsmattorna växer i rasande
fart. Finns det någon som har en liten trädgårdsmästare
till övers så får ni gärna skicka den till mig :)

           Sandbäck i sommarskrud
053

1 kommentar:

  1. Otroligt äcklig bild på läppen! Kan tänka mig att det var skönt.. not.

    SvaraRadera