17 maj 2010

Nu börjar det likna nåt

 

Sakta börjar värmen återvända och humöret stiger.
Blev så pass uppspelt och sprallig att jag kläckte
en lysande ide. De händer inte allt för ofta men i
bland så överraskar man sig själv.
g34 
I morgon kväll är det träff med uppfödargruppen igen.
Sist kunde jag inte vara med, tror jag var i Tyskland eller
jobbade? Är skoj att lyssna på de andra i gruppen som har
typ 100 års erfarenhet av hundar och uppfödning. Är bara
att suga i sig all nyttig information. Sen en annan sak med
våra träffar. Det serveras smarrig mat!! Sånt gillas skarpt.

Den som gapar efter mycket * Ha ha…
005
004 
Mitt hjärtas fröjd och glädje Haley
007
008 

Jag hoppas på att kunna ställa ut henne till
sommaren. Blir bara benet bra så kan hon
nog följa med till Tvååker i juli.

Madison är inne i en riktig matperiod just nu.
Hoppas hon klarar sig ur den utan någon större
viktuppgång.
013 

Sitter och tittar med ett halv öga på ett
program om barn med vapen i USA.
Är barn från 6 år och uppåt som lär sig
skjuta. Galet!!


 



 

3 kommentarer:

  1. Jag hoppas också att du kan ställa prinsessan Haley. Hon vill ju ha det sista certet :-). Man blir ju inte imponerad av USA när man hör sånt. Jag tror att om man har vapen hemma så används de för eller senare :-(.

    Smaklig spis på uppfödarträffen!

    SvaraRadera
  2. Kom det fram vilken den lysande ideén va för jag blir ju grymt nyfiken?!Kansk faattade jag inte!Fortsätt fundera på gemensam resa.Jag kommer ju inte heller att åka till Norge i sommar.Krockade ju med våran familjeresa.Men typ två veckor senare borde man ju vara hemma!Hoppas pälsen växer lika snabbt som Madison växer långsamt!JÄTTESNABBT för henne och jättelångsamt för M menar jag.Vill ju inte att det skall missförstås,hahahahahhaha,som om jag inte vill ha konkurrans-öööööööh!Nä nu skall jag till lilla Ludvika och socialträna Bullarna.Lagom litet för Aron,en gågata sedan e det slut.
    Vi hörs innan Lördag.

    SvaraRadera
  3. hmmm... det finns verkligen anledning att tänka över eventuell resa till "över Atlanten"... Skjuta först och tänka sedan folket.... Stanna i skånelandet du - verkar säkrast!
    Hoppas det serverades matmumma på uppfödarträffen!

    SvaraRadera